Omaskerad och plågad

Var ute på en maskerad-bar crawl i lördags, men orkade inte klä ut mig eftersom att det var dagen efter halloween. Så tog helt enkelt på mig en, för mig, vanlig partyutstyrsel. Ändå frågade folk mig vad jag skulle föreställa. "Mig", svarade jag. "Ja men alltså, vad är du utklädd till?". Inget! Jag ser ut såhär! Vet inte om det är ett tecken på att jag har en extravagant stil eller bara dåligt omdöme.

För övrigt är det mycket irriterande att Starbucks börjat spela julmusik. Dem som alltid annars har den perfekta musiken kommer nu att plåga mig med repetativ musik á la Rudolf med röda mulen, fast i någon patetisk jazz-version. I två månader. I det här fallet är det klart vem som har dåligt omdöme.

Kommentarer
Postat av: David

Ja! Visst AR det jattejobbigt med Starbucks julmusik?! Nu har jag visserligen ingen Ipod, men om jag blir tillrackligt irriterad slar jag upp laptopen, tar fram horlurarna och satter pa "O helga natt" med Jussi Bjorling pa hogsta volym. Brukar inte vara nagon storre musiksnobb men ibland finns det faktiskt granser.

2008-11-21 @ 13:24:12
Postat av: Clara

Eller hur! Jag har dock märkt att olika Stabucks tar detta med julmusik olika seriöst. Den uppe vid Elmfield är den värsta. Den är också den som innehar flest barn, så finns alltså flera anledningar till att undvika den!

2008-12-03 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback