Rehabiliterad och punkig

Ni kan sluta att oroa er nu. Det är inget fel på mig. Jag tycker fortfarande att hämninglös konsumtion är något av det bästa som finns. Åkte på någon slags rehabilitering idag till ett gigantiskt shoppingcenter. Och om jag blev rehabiliterad. Sammanlagt spenderades fyra timmar och en summa pengar jag helst inte pratar om. Jag älskar att vara rik. Eller i alla fall att låtsas som att jag vore det.

När man kommer till ett helt nytt ställe har man fördelen att man kan ha vilken stil man vill utan att bli ifrågasatt - de andra vet ju inte om vilken stil man brukar ha. Följaktligen har jag hittills varit punk. Slet till och med sönder strumbyxorna häromdagen och vandrade omkring med och kände mig hur cool som helst. Synd att jag inte har så mycket punkkläder i garderoben bara, det kommer snart att avslöja mig. Jaja, bara att gå ut och shoppa igen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback