Tantattack och motion

Alltså, tanter. Dem borde förbjudas. Eller i alla fall ha vissa restriktioner om när de får vistas bland folk. Gick in i mataffären idag och kände mig sjuk, miserabel och tyckte allmänt jävligt synd om mig själv. Beslutade mig därför för att baka muffins och ställer mig således vid chokladen för att hitta något passande. Så kommer en sådan där tant.

Tant: Det spelar ingen roll vilken du väljer, det kommer göra dig tjock ändå. Japp, sätter sig direkt på låren!

Synd att man inte får slå tanter. Eller nysa snor på dem.

Ikväll ska jag bowla. Har inte bowlat sedan jag var typ tolv år. Ser framför mig hur jag glider med längs hela banan. Kanske kan man få lite motion dock, så har man bränt en tredjedelsmuffin kanske. Tantfan.

Kommentarer
Postat av: Nives

HAHAHAHAH hon e bara avundsjuk för att hon inte kan klämma i sig en hel kaka utan att spy!

2008-09-26 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback