Nakenterapi och välvillig bank

Har gått omkring och känt mig lite småfet de senaste dagarna och bestämde mig för att nu får det vara nog. Bästa strategin för att känna sig nöjd över sig själv, vilken också följdes, är att duscha och sedan dansa omkring naken i lägenheten. Jag blev kanske lite väl inspirerad av min egen nakenhet eftersom jag även ställde mig och diskade i födelsedräkten. Nu ska jag dammsuga, vilket innebär lite mer insyn från grannar, så drog på mig snygga underkläder istället. Naken enda in i väggen.

Fick hem ett rekommendationsbrev som min bank skrivit å mina vägnar som jag kan använda när jag ska starta ett nytt konto i England. Det var väldigt snällt av dem. Sist i brevet hade det lagt till att de inte tar något ansvar. För mig antar jag. Smart drag. Det hade inte jag heller gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback