Mat och brådska

Sista kvällen med klassen igår. Mycket trevligt. God mat och gott sällskap...=) Blev lite för många Mintuu för mig dock så åkte hem rätt tidigt... Tog med med pommes och kycklingsvingar från burger king, riktigt äckligt faktiskt. Men vad gör man. Åt lunch med pappa precis, betydligt godare och precis vad jag behövde. Fisksoppa, mm. Nu ska dock mamma tydligen tvinga ut mig på promenad och jag orkar verkligen inte. Känner för att dega ner mig i soffan. I och för sig är det fredag idag och inget bra på tv ändå. Minns nu att jag hysteriskt slängde mig efter tv-kontrollen igår när jag kom hem för att jag fick för mig att Cityakuten fortfarande gick. Var dock en timma försenad för det programmet...

Egentligen borde jag åka och simma. Göra något. Konstaterade häromdagen vad skönt det är att ha bråttom. jag brukar räkna bakåt i tiden från det att jag ska göra något speciellt bara för att kunna komma fram till att jag måste skynda mig lite. Tidspress är skönt, då håller man vardagen rullande.

Kommentarer
Postat av: Manuela

Fisksoppa äger! Louise (Glenn) hälsar! Manuela skriver, ifall du undrade :).

Postat av: Clara

Mn, indiska köttbullar inte så illa det heller dock...=)

2006-12-18 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback