Disciplin och namninsamling

Ibland är det sjukt svårt att hitta motivation. Som det här jobbet jag håller på med i skolan, egentligen är det jätteroligt och intressant, men ändå orkar jag inte ta tag i det på riktigt. Det finns alltid så mycket annat jag kan göra. Som igår när jag satte mig framför datorn för att plugga, då finns det ju så mycket annat att göra på internet! Och sedan gick det ju en massa bra tv-program som Cityakuten, Ugly Betty, Nanny och Sex and The City. Och om jag verkligen inte har någon annan ursäkt kan jag alltid spela ett parti spindelharpan. Det bästa hade varit om jag satte mig någon annanstans och pluggade, men det går ju inte heller för jag har ingen laptop och dessutom måste jag kunna prata i telefon. Jag borde anställa någon som piskar på mig så fort jag inte jobbar (någon som är intresserad? =) ).

För övrigt upptäckte Cillan att tv 3 inte verkar ha köpt rättigheterna för att sända nästa reprissända säsong av Cityakuten. Katastrof! Borde nästan starta en namninsamling för att de ska göra detta, kommer inte klara mig annars! Alla som vill fortsätta se på Cityakuten (gamla säsonger) räcker upp en hand:

Clara

Kommentarer
Postat av: Martin

Känner igen problemet med självdisciplinen... Behöver fortfarande ett gäng kidz i din ålder. Frida jobbar på det men det kan hända att du konsulteras som talangscout. Har beslutat att det inte måste vara folk från våra områden, eftersom pjäsens ungdomar är från överallt i Gbg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback