Högt prat och käpp

Var nog lite mer berusad igår än vad jag insåg. Tydliga tecken kan tyckas när jag börjar högläsa porr för mina sena gäster eller när jag ringer till England från min hemtelefon och vägrar lägga på. Har även utvecklat någon konstig bakfylletendens nämlign ett prata högt för mig själv. I vanliga fall pratar jag med mig själv i huvudet, men efter för många glas vin så börjar jag säga saker högt istället. Inte bra.

Insåg idag varför tvättiderna här är så begränsade. Stötte nämligen ihop med tanten som bor mitt ovanför tvättstugan. Hon är säkerligen 80 bast och har bott här sedan 60-talet. Så hon är köppen i hjulet för mer flexibla tvättider. Typiskt.

Facebook är riktigt irriterande. Man får ett mail varenda gång något händer. Det sa ingen något om när det så positivt marknadsförda det hela! Men det är ju värre än värsta spammet.

Kommentarer
Postat av: R

Det går att stänga av alla de där Facebook-mailen. Kolla "Account" uppe till höger och sen under "Notifications".
Varsågod. Tack. Det var så lite.

2007-08-30 @ 14:09:56
Postat av: Clara

Tack!!!!

2007-08-30 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback