Terapi och berusad mästerkock

Sex är ta mig fan den bästa terapi som finns. Kul är det också. Bara att titta ner ifrån sängen och se att det ligger ett öppnat kondompaket måste vara värt flera tusen i terapisessioner. Underligt hur simplistiskt naturligt man fungerar. Kanske är det inte sådär hemskt mycket som skiljer oss människor från djur ändå. Jag skulle tippa på att det är marginellt.

Lagade Boeuf Bourguingong (eller hur det nu stavas) ikväll. Det blev alldeles utsökt trots att det såg kritiskt ut vid ett läge: Hade inte ätit något på hela dagen och det tog över två timmar att laga, varpå jag hade gott om tid att slurka i mig resten av vinet som inte skulle i grytan (vilket var det mesta). Ni kan ju själva gissa vad som hände. I god tid till att löken skulle hackas upp var jag full. Ett under att jag inte hackade av mig fingrarna då jag glatt (och rökandes) hoppade omkring i köket till julmusik och puttrande grytor och kokande potatis. Men, som sagt, grytan blev utomordentligt smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback