Fri bar och förbjudna varor

Shit vilken dålig bloggare jag är. Har varit för bakis för att orka skirva något, ha ha. Konstig helg. Ingen av kvällarna blev riktigt som jag tänkt mig, men det var rätt kul ändå. Bästa bakislunchen på söndagen - vipbuffé på Göteborg horse show. Dessutom fri bar, något som är helt rätt tänkt (svepte ner bafyllan med en cola först). Borde vara så oftare. Riktigt kul att se på hoppning och fyrspannet faktiskt. Lärde mig en viktig sak i helgen också: jag måste sluta ta skit. Jag är faktiskt värd bättre, även om jag inte fattar det själv.

Dagens fynd i dag på Skopunkten, ett par svarta pumps med korskruvsklack för 249 kronor! Visst, jag lovade mig själv för två år sedan att aldrig mer köpa skor på Skopunkten eftersom fötterna inte direkt tackar en efteråt, men kunde faktiskt inte motstå dessa. Det var ju nästan så att jag tjänade på det liksom. Var och storhandlade idag också, första gången sedan jag blev singel. Var riktigt roligt, kunde liksom bara köpa saker som jag tycker om. Har faktiskt inte känt mig så vuxen på länge! Det kittlade till lite när jag köpte saker som fortfarande känns lite förbjudna sedan man bodde hemma eller när jag var tvungen att kompromissa. Det låter löjligt som fan, men det påminde mig lite om att jag faktiskt är min egen lyckas smed nu och att jag kan göra vad jag vill. Skumt att ett paket tunnbröd och en burk färdigriven parmesan kan få en att känna friheten. Men rätt gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback