Klättring och repor

Idag har jag klättrat hela dagen känns det som. Började med klättring med Tobias. Var riktigt kul idag för jag klarade en vägg som jag inte klarade sist och dessutom kändes det bra att göra något aktivt efter julens frosserier. Dagen fortsatte med klättring uppför en gigantiskt hög stege på jobbet då vi skulle skylta med en massa handdukar flera meter upp på väggen. Visade sig att jag var den längsta på jobbet idag så jag fick lösa de knivigaste uppgifterna...=)

Dagens slutade dock inte lika bra som den börjat. Repade mormors bil när jag skulle parkera och nu har jag precis ersatt samt plussat på de ynka kalorier jag kan ha tänkats förbränt på klättringen genom att proppa i mig det sista av julens marsipansgris. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback