Inbördeskrig och två kvar

Julia och jag har en jättebra plan. Vi startar ett indöredskrig i Sverige (och eventuellt i Norge och Finland med) som resulterar i att landet splittras upp i sisådär tio nya länder. Då kommer vi utan problem vinna Eurovision eftersom vi utan tvekan kommer att ha flest grannländer. En annan lösning skulle också kunna vara att helt enkelt radera östeuropa ifrån världskartan. Det är ändå ingen som kan hålla reda på vad länderna heter där.

Idag vinkade vi av Jenny vid busstationen. Ett par tårar fälldes när bussen åkte iväg - våra reaktioner blev betydligt mer emotionella än vad vi hade kunnat föreställa oss. Jag kan verkligen skatta mig lycklig som träffat så underbara människor här. Vet dock inte hur Julia och jag ska klara oss själva. Jenny håller så bra ordning på oss. Precis innan hon skulle åka frågade jag om någon av dem möjligtvis hade sett min bok som jag läser då jag inte kunnat hitta den på några dagar. Då säger Jenny: "Den ligger under din säng, i huvudänden". Hur ska detta gå?

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback