Långeftermiddag och omringad

Hade en mycket trevlig eftermiddag/kväll på Browns i söndags. Började med en öl i solen på trappan och slutade med heta diskussioner om darwinismen. Dess emellan hade ett antal öl, strawberry daquaries och en ankmiddag hunnit slinka ner i varierat sällskap. Har snott bilder från Julia så här kan ni ser hur kvällen utvecklades!

Jag tror att jag har ett ganska stort behov av att få vara ensam ibland. Försökte sitta lite i solen och bara läsa en bok idag, men det kommer alltid någon som ska försöka vara trevlig och fråga vad man läser eller säga något lustigt. Jag orkar inte ens svara tillslut, bara håller upp boken så att titeln syns och nickar lite. Det är inte mycket som behövs, men några timmar av stilhet och tystnad hade inte suttit helt fel (shit nu låter jag som en kärring igen, aja, jag löser i alla fall inte suduko)
.43127-2743127-28

Kommentarer
Postat av: Fridan

hahaha du e nog lite kärring... och lika söt som vanligt på bilden. Och saknad. Vill också dricka öl på en trappa med dej! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback