Återvinning och kritik

Läste vid återvinningscentralen i skolan idag att slängt glas återvinns och blir glasfiberull medan kartong i sin tur blir till nya ytskickt på gipsskivor. Då blev jag glad. Vad bra att det blir till glasfiberull och ytskickt på gipsskivor. Jag vet varken vad glasfiberull eller ytskickt på gipsskivor är för något, men det måste bara vara något bra. Så det gick jag och gladdes åt ett tag.

Idag stod det i tidningen att Göran Hägglund vill satsa med på psykiatrin. Det fick han kritik för. Det var tydligen inte heller bra. Måste vara jobbigt att vara politiker - alltid är det någon som ska klaga. Därför ska jag aldrig bli politiker. Jag ska ha ett jobb där alla bejublar det jag gör och aldrig kritiserar mig. Samt öser pengar över mig. Någon som vet om det finns något sådant jobb ledigt?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du hittar jobbet så är jag också aspirant på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback