Fläkt och självkontroll

På biblioteket har dem fullt med fläktar på golvet. Så om ibland om man måste stanna precis över en fläktar det iskallt rakt upp mellan benen. Varför har dem fläktar på golvet?

Var på pilates igår för första gången. Det visade sig vara samma sak som jag noramlt tränar själv, men de gick dock ut lite vassare genom att göra någon slags akrobatisk övning på ett ben. Vi hade redan skämtat om min osmidighet innan och när jag nu försökte få ihop alla mina kroppsdelar till något hanterligt, samtidigt som min höft höll på att gå ur led, gick det inte längre. Jag fick vika mig dubbel på mattan istället och skratta hejdlöst. En av de andra tjejerna rusade fram till mig och frågade om jag behövde lite vatten och om jag var okej. Hon trodde nog att jag hade börjat störtlipa. Kvävt skratt kan lätt misstolkas som hysteriskt gråt. Var när att få ett till utbrott lite senare då instruktörerns rätt generösa uringning visade upp alla sina former rakt framför näsan på mig när vi låg på mage och pressade upp överkroppen. Det var helt fantastiskt, det var som tre helt olika börst beroende på vilken vinkel hennes överkropp hade. Mina bröst har bara en form, oavsett vinkel. Så jag blir lite uttr¨kad av dem ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback