Mäktig och hjärndöd

Jag har ett jättelångt skrivbord och en stol med hjul. Så jag kan åka med stolen fram och tillbaka längs skrivbordet. Det får mig att känna mig jätteviktig.

Jag har träffat en kille som är för snygg för att dejta. Jag vet, det låter som ett lyxproblem och som att jag bara försöker skryta här i bloggen (vilket givetvis också är sant). Men han är så snygg att jag förvandlas till någon slags amöba med synfel runt omkring honom. Jag bara stirrar och i mitt huvud låter det "åh herregud, åh herregud, åh herregud". Det kommer helt enkelt inte att fungera.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Tänkte bara säga att jag tycker du är duktig på att skriva och din blogg är rolig! :D

Ha det bra!

Postat av: Julia

Jag brukar gå runt med en takeaway-kaffemugg i skolan... även om den är tom. Det får mej att känna mej viktig. Prova det!

2008-10-05 @ 22:00:18
Postat av: Alina

Godkväll! kikar in:) Fin blogg!!

2008-10-05 @ 22:06:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: LisaLisa

Jag vet hur det känns! Läs mitt inlägg "jag vet vad jag vill ha men inte hur jag ska få det" och se om du känner igen dig. ;)

2008-10-05 @ 22:11:36
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Viktor

Shit, jag skrev ett långt inlägg här som verkar ha försvunnit. Men jag sammanfattar mig hur som helst med att jag tycker din blogg är helt underbar läsning Clara. Om jag inte sagt det tidigare. Mer uppdateringar om den för snygge killen snart tack!

2008-10-05 @ 22:42:52
Postat av: Clara

Man tackar man tackar. =) Antar att jag kan skriva om mitt privatliv här eftersom det ändå bara är drygt nio miljoner människor som kan förstå... Uppdatering om snygge killen: han är fortfarande jättesnygg men jag har tragiskt nog verkat förvandlats till något mirakel av självbehärskning. Har dock utvecklat mina sociala färdigheter runt honom något. Kan nu säga mer än bara "hihi". Kan till och med klämma hur mig ett "haha", vilket är ett stort framsteg. Vi får väl se, snart kanske jag kan säga en hel mening!

2008-10-06 @ 03:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback