Roligt meddelande och tråkig utveckling

Hahaha har precis fått mig ett gott skratt! Sätter in mitt usb minne i atorn efter att ha hämtat det på biblioteket där jag råkade glömma det häromdagen. Ser att en ny mapp har skapats. Mappen är tom och heter "hello there u fucking idiot u left ur fucking usb stick! r u a stupid cunt!". Så bra att någon uttråkad stackare på biblioteket kunde ta ut sin ilska någonstans.

För övrigt går det här med den bortglömda koden bara sämre och sämre. Fick beställa ett nytt kort från Sverige. Går dagen efter in på Starbucks för att köpa kaffe. Mitt kort fungerar inte. Ringer banken. Det har spärrat mitt gamla kort. Jag har inga pengar. Överhuvudtaget. Får låna pengar av en kompis och pappa får föra över pengar till någon skumrask bank som sysslar med sådant. Så får imorgon gå till något kontor någonstans och uppge en kod så ska de tydligen ge mig pengar. Ska tatuera in den nya koden på handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback