Lektioner och gitarrer

Som bara för att belysa mitt föregående inlägg utspelade sig precis följande diskussion i köket:

- Har du haft lektioner idag? frågar korridorare.
- Jag är student. Vissa dagar har jag lektioner, andra inte. Vad gör det för skillnad för dig? Hur skulle information om jag har haft lektion en viss dag eller inte på något sätt kunna tillföra något som helst i ditt liv? Vad exakt är det du vill komma fram till genom att undersöka huruvida jag, just idag, har haft lektioner eller inte? Varför kan du inte bara vara tyst? sa jag inte.
- Ja, har du? sa jag däremot.

Sedan följde än än mer bisarr konversation.

- Tycker du om gitarr? frågar korridorare angående att U2 spelar på Brit Awards.
- Eh, tja, jag tycker ju om musik, försöker jag.
- Har du prövat det där, maruijana? frågar korridorare helt plöstligt.
- Eh, ja, det har väl hänt, säger jag.
- Gitarrister tar det hela tiden. Dem måste ha det, säger korridorare.
-  Ehm, dem måste nog inte ha det. Dem kanske vill ha det. Men inte alla...
- Hihi, okej, jag vet inte, någon sa det till mig bara.

Hon kanske borde kolla upp sina källor lite bättre. Eller åtminstone bespara mig dessa sporadiska uttalanden.

Kommentarer
Postat av: Nives!

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA OMG, vad är det frågan om?Retardconvention!

2009-02-19 @ 19:44:59
Postat av: Anonym

KOLLLA IN DENNA TJEJENS VIDEO BLOGGAR, HUR SNYGG SOM HELST



http://knowles.blogg.se/category/v-blogg.html



http://knowles.blogg.se/category/v-blogg.html



http://knowles.blogg.se/category/v-blogg.html



http://knowles.blogg.se/category/v-blogg.html

2009-02-19 @ 19:45:56
Postat av: Anonym

hej, hej. behöver du hjälp med din bloggdesign så får du gärna kontakta mig via min mail som finns på bloggen.



ha en fin helg nu!

/ jennie



www.loadedgun.blogg.se

2009-02-19 @ 19:55:23
Postat av: Viktor

Hihi, ar din korridorare fyra ar? :)

2009-02-20 @ 23:59:05
Postat av: maja

Behöver du hjälp med att välja ut vad för kläder du ska ha på dig på morgonen får du gärna kontakta mig via mail som du har på din msn



Ha en fin vecka nu!

/maja

2009-02-24 @ 20:20:25
Postat av: Clara

Så säger du bara för att du vill ha bilder på mig i underkläder på morgonen. Bra chock att vakna till.

2009-02-25 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback