Fethet och naturligt

Jag fick precis ett mail där någon eftersökte överviktiga kvinnor för att delta i en undersökning som inkluderade minst två besök hos gynekologen. 1) Varför fick jag detta mail? Någon som tycker att jag är fet? Ha? Ha? 2) Varför skulle jag gå till gynekologen mer än nödvändigt utan att få betalt? När det dessutom är på grund av att jag är fet? Lycka till att rekrytera flk till den undersökningen säger jag bara. Idioter.

Ska nog för övrigt inte skriva i min uppsats att heterosexualitet är onaturligt. Hur feministisk man är så får man nog ändå medge att det ligger något naturligt i det konceptet. Om än väldigt lite. Så synd bara, det hade varit så mycket lättare att argumentera annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv mer

2009-01-22 @ 19:43:51
Postat av: Anonym

skriv mer

2009-01-22 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback