Könssjukdomsprognoser och politikersex

Hade tråkigt så läste jobbannonserna i DN. SMI (Smittskyddsinstitutet) sökte chef för hivprevention. jag läste dock fel och trodde att det var SMHI som sökte en sådan chef. Hade varit roligt om SMHI också rapporterade om spridningen av HIV och könssjukdomar. Efter varje väderprognos kom en till karta som visade hur klamdyia sveper in över norra Sverige en kylig decemberfredag, eller färdas över östra Götaland en regnig oktobersöndag. SMHI rekommenderar att man antingen stannar hemma eller kontrollerar kondomskafferiet.

Jag har också blivit lite kär i Göran Hägglund märker jag. En gång drömde jag att jag hade sex med Thomas Bodström, men jag har aldrig drömt att jag legat med Hägglund. Skulle gärna göra det dock (drömma, alltså). Såg på Inception igår, kanske kan plantera detta scenario i mitt undermedvetna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback