Fast och vibrator

Eftersom jag pajat ryggen genom för tunga vikter i böj och mark tänkte jag att det var dags att förstöra bänken idag. Försökte göra reps PB på 52.5kg, kände egentligen med en gång efter andra reppen att det aldrig skulle gå, men friskt vågat hälften vunnet. Vann dessvärre inget och hade dessutom ställt in säkerhetsarmarna för lågt, så fick rulla upp stången mot halsen för att inte klämmas. Som tur var såg en tjej mig och kom till räddning. Vilade ett tag och försökte sedan igen, fast med en passare. Föga förvånande gick det inte då heller! Min inlärningskapacitet är uppenparligen som en guldfisk. Glömmer, eller förtränger, alla min misstag inom tre sekunder och kör på igen. Imorgon får jag äntligen lön. Har shoppat på de senaste månaderna för ovanlighetens skull, så är rätt pank. Känns dock skönt att inte enbart ha träningskläder hela tiden. Ingen mer shopping nu dock, men däremot tänkte jag införskaffa en ny vibrator. Känns egentligen helt vansinnigt att bara ha en enda när det typ är den enda ägodelen som skänker verklig njutning. Borde liksom ha ett helt stall av hjälpmedel. En podd jag lyssnar på, Styrkebyrån, har en rabbatkod men tyvärr levererar de bara till Sverige. Känns inte riktigt som något jag vill be familjen köpa och skicka. Jag må vara obrydd men även jag har mina gränser. Inte ens mins snålhet kan vinna över den här gränsen, dessvärre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback